Jak mądrze wybierać gadżety reklamowe?

Jak mądrze wybierać gadżety reklamowe?

kubek-termiczny

Gadżety reklamowe i wszelkiego rodzaju intrygujące upominki pomagają budować pozytywny wizerunek marki wśród jej obecnych i potencjalnych klientów. Uwzględnia je budżet marketingowy niemal każdej firmy.

 

 

Inaczej niż tradycyjne materiały reklamowe wzbudzają zainteresowanie klienta na dłużej, zwłaszcza jeśli są zaskakujące, oryginalne i wyjątkowe. Trzeba dawać takie gadżety, które mogą być wykorzystywane przez potencjalnych klientów w codziennym życiu. Przykładowo klient raczej nie ucieszy się z figurki, którą można jedynie odłożyć na półkę i czekać aż się zakurzy, za to większości osób spodoba się elegancki długopis z grawerem czy pojemny pendrive z logo.

kubek Agencje reklamy mają w swojej ofercie szeroki wybór gadżetów reklamowych na eventy, święta i inne specjalne okazje powinny być wybierane szczególnie starannie. To zawsze dobry pretekst, by przypomnieć klientom o sobie wysyłając im na przykład oryginalny kalendarz i bombki na choinkę w grudniu, plecak na początku roku szkolnego czy fartuszek do grillowania na wiosnę.

Gadżety reklamowe muszą być wysokiej jakości, by klient mógł przypuszczać, że usługi i produkty oferowane przez firmę są równie solidne. Reklama na gadżetach powinna być estetyczna, a samo logo firmy nieprzesadnie duże i nachalne.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *