Kalendarz na ścianę – klasyczny upominek

Tags:

Kalendarz na ścianę – klasyczny upominek

 

shutterstock_224257069

Kalendarze ścienne to uniwersalne gadżety. Są użyteczne – nie ma firmy ani domu, w których nie wisi choć jeden kalendarz. A przy tym zapewniają dużą ilość miejsca na reklamę i jej dobrą widoczność.

 

Na jesieni marketingowcy zaczynają zastanawiać się, jak w tym roku powinien wyglądać kalendarz firmowy – obowiązkowy prezent dla klientów, partnerów biznesowych i pracowników. Popularne są zarówno kalendarze trójdzielne z jednym obrazkiem i ruchomym kalendarium, jak i takie, w których co miesiąc zmienia się kartę. Kalendarz na ścianę musi być praktyczny i przejrzysty, ale jednocześnie na tyle ładny i ciekawy, by obdarowana nim osoba chciała go powiesić i przez cały rok na niego patrzeć. shutterstock_245897911

To, czy tak się stanie, zależy od projektu. O sukcesie decyduje oryginalny, niecodzienny pomysł połączony z czytelnością. Dobry kalendarz na ścianę to taki, w którym można łatwo znaleźć dni tygodnia i który zwraca na siebie uwagę. Jednocześnie musi zawierać zapadające w pamięć przesłanie reklamowe. Grafika powinna w jakiś sposób przemycać informacje o produktach lub usługach i pokazywać korzyści z ich stosowania. Pomaga to budować wizerunek firmy i utrwalać go w świadomości klientów. Kalendarz ścienny musi być też perfekcyjnie wykonany, wydrukowany na dobrej jakości papierze. Dzięki temu reklamująca się na nim firma będzie się kojarzyła z profesjonalizmem, elegancją i prestiżem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *